تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد درباره بیماری اکبر ترکان

روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در خصوص اخبار منتشره مبنی بر بروز عارضه قلبی اکبر ترکان مشاور رییس جمهور توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شمانیوز: در پی انتشار اخباری در خصوص ایجاد عارضه قلبی برای مهندس تركان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی درنا كسرایی مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی در مورد آخرین وضعیت ایشان توضیح داد: آقای تركان امروز (سه شنبه) و طبق روال معمول در محل كار خود حاضرشدند و به دلیل احساس درد در قفسه سینه به یكی از بیمارستان های تهران منتقل و تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفته اند و امكان دارد در ادامه ی مراقبت ها بنا به تشخیص تیم پزشكی تحت آزمایش های تشخیصی مثل آنژیوگرافی قرار بگیرند، لذا اخبار منتشره مبنی بر نیاز به انجام عمل قلب باز برای ایشان صحت ندارد.
روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکید می کند رسانه ها اخبار مربوط به آقای ترکان را فقط از طریق پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و اینستاگرام شخصی ایشان دنبال نمایند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد درباره بیماری اکبر ترکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..