تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کینه‌توزی انسان را از رسیدن به درجات عالیه معنوی باز می‌دارد

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه عداوت و کینه‌توزی خود از صفات مهلکه و اخلاق رذیله هستند، گفت: عداوت و کینه‌توزی انسان را از رسیدن به درجات عالیه معنوی و قرب الهی باز می‌دارد.

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: کینه و دشمنی به طور کلی یکی از عوامل مهمی است که زندگی فردی و اجتماعی انسان را تهدید می‌کند و با امنیت، سلامت، آرامش و خوشی زندگی در تضاد است.

وی با اشاره به اینکه عداوت و کینه‌توزی خود از صفات مهلکه و اخلاق رذیله هستند، افزود: عداوت خود منشاء صفات پلیدی چون دروغ، بهتان، غیبت، شماتت و آزار و اذیت دیگران، استهزاء و حتی قتل نفس می‌شود.

حجت‌الاسلام منتشلو با اعلام اینکه این صفت خود به تنهایی برای انسان رنج‌آور است، عنوان کرد: این صفت انسان را از بشاشی و مهربانی و فروتنی و همنشینی با غیر و حتّی از انجام وظایف و مسئولیت‌هایی که نسبت به شخصی که کینه او را در دل بر عهده‌اش است، منع می‌کند و انسان را از رسیدن به درجات عالیه معنوی و قرب الهی باز می‌دارد.

وی بیان کرد: در همه جوامع به ویژه جوامع اسلامی انسان‌ها باید در نتایج کینه‌ورزی تفکر کنند و بدانند کینه نتیجه‌ای جز آتش اندوه و عذاب آخرت به همراه ندارد و باید سعی کنند این صفت زشت را که منجر به تفرقه و دشمنی می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج یادآور شد: انسان‌ها با ایمان و بخشش و نیکی به دیگران از خود دور سازند تا هم عزت خود را حفظ کنند و هم به آرامش برسند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کینه‌توزی انسان را از رسیدن به درجات عالیه معنوی باز می‌دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..