تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلگرام ابزار انسانی یا شیطانی؟!

در این بخش از صفحه انتخابات سایت تابناک بنا داریم نظرات، دیدگاه ها، انتقادات و در مجموع حرف مردم در ارتباط با انتخابات، افراد، کاندیداها و گروه های سیاسی را بدون دخل و تصرف منتشر کنیم. لذا نظراتی که به صورت کارشناسانه، منطقی و به دور از توهین به افراد و گروه های سیاسی باشد، عینا در این بخش منتشر خواهد شد.

یکی از مخاطبان در واکنش به گفتگوی محمود واعظی با تابناک در مورد شرایط برنامه موبایلی تلگرام در ایام انتخابات که با تیتر««تلگرام» در ایام انتخابات فیلتر نمی‌شود » منتشر شده است نظر خود را اینگونه مطرح کرده است که می خوانید:

تلگرام ابزار شيطان است و ديديم كه سياه نمايي هاي خناثان در ايام انتخابات مجلس خبرگان چه بر سر انتخابات اين مجلس در شهر تهران آورد. حداقل بايد در زمان انتخابات اين ابزار شيطاني فيلتر شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلگرام ابزار انسانی یا شیطانی؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..