تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلخوری دهقان فداکار از شایعه مرگش +فیلم

دلخوری دهقان فداکار از شایعه مرگش +فیلم

حجم ویدیو: 14.69M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33

باز هم شایعه فوت دهقان فداکار در فضای مجازی و حتی رسانه ها پیچید. کاری که به شدت موجب ناراحتی ریز علی خواجوی این پیرمرد دوست داشتنی آذری زبان و به دنبال آن نارحت شدن بسیاری از کاربران و مردم شده است.

این اتفاق البته برای هنرمندان و مشاهیر دیگر کشورمان هم بارها تکرار شده است.معلوم نیست که شایعه پراکنان چه هدفی را دنبال میکنند ؟چه کسانی از ناراحتی مردم عزیزمان خوشحال میشوند.

این فضای مجازی هم شده بلای جان خاطر مردم که هر روز شایعه مرگ یک عزیز در آن منتشر میشود و فقط کسانی باید بنشینند و این شایعات را تکذیب کنند. اما سرعت انتشار آن خبر بد و اثرش بر روحیه مردم کار خود را خواهد کرد.

پیش از این که شایعه فوت دهقان فداکار منتشر شده بود باشگاه خبرنگاران به سراغ پیرمرد آذری زبان قصه های ما رفته و از حال وی جویا شده بود که ریز علی از ناراحتی شدیدش از شایعه پراکنی ها میگوید برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلخوری دهقان فداکار از شایعه مرگش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..