تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور تبریز در نمایشگاه گردشگری ITB برلین

مجموعه ای از ظرفیت ها و دستاوردهای #گردشگری #تبریز در نمایشگاه #ITB برلین عرضه می شود.

"شهردار تبریز"

به گزارش ایسنا، صادق نجفی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: نمایشگاه گردشگری برلین از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ اسفندماه، فرصت مهمی در تقویم جهانی گردشگری است که طی آن کشورهای تاثیرگذار در شاخص های گردشگری جهان، به همراه شرکتنوهای تبلیغاتی و سرمایه گذاری، ظرفیت ها و توانمندی های گردشگری خود را عرضه می کنند.

وی اضافه کرد: دستاوردهای این نمایشگاه، از نظر زمینه های گفتگو و تبادل نظر با مدیران شهری و بهره گیری از تجارب روز گردشگری جهان، حایز اهمیت بوده و نقش موثری در بسترهای گردشگری و فرهنگی شهر خواهد داشت.

شهردار تبریز متذکر شد: کشورمان با انبوهی از توانمندی های فرهنگی و تاریخی، همواره کانون توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه گردشگری برلین بوده است؛ در این بین تبریز به عنوان شهری که در سال های اخیر، سرآمد مباحث گردشگری بوده و عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 را از آن خود کرده است، از نقاط قوت حضور ایران در ITB به شمار می رود.

نجفی اظهار کرد: ثبت عنوان «شهرداری تبریز» در سایت رسمی نمایشگاه، ارائه  بسته های فرهنگی و بازدیدهای متقابل و دیدارهای دوجانبه با مدیران شهری و فعالان گردشگری، از محورهای اصلی حضور تبریز در نمایشگاه برلین است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور تبریز در نمایشگاه گردشگری ITB برلین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..