تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت طلا به 1217 دلار رسید

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که احتمال افزایش نرخ بهره در ماه مارس قوت گرفته است، قیمت طلا امروز افزایش یافت، اما همچنان در نزدیکی پایین ترین رقم 4 هفته اخیر باقی ماند.

جانت یلن، رئیس فدرال رزرو آمریکا هفته گذشته اعلام کرد که بانک مرکزی این کشور در آستانه افزایش نرخ بهره قرار دارد، به شرطی که میزان اشتغال و نرخ بهره همچنان بالا باقی بماند. این اظهارات توسط تحلیلگران به معنای افزایش نرخ بهره در نشست روزهای 14 و 15 مارس تعبیر شده است.

سرمایه گذاران اکنون منتظر آمارهای اشتغال بخش غیر کشاورزی آمریکا در ماه نوامبر هستند که روز جمعه منتشر خواهد شد. این آمار می تواند شاخص مناسبی از وضعیت اقتصادی آمریکا باشد.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1217 دلار و 2 سنت رسید. قیمت فلز زرد در جلسه قبلی به رقم 1213 دلار و 6 سنت رسید که پایین ترین رقم از سوم فوریه تاکنون بود.

قیمت طلا به شدت نسبت به هرگونه افزایش نرخ بهره در آمریکا حساس است، زیرا چنین افزایشی موجب بالا رفتن هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا و افزایش ارزش دلار می شود که هر دوی اینها به ضرر قیمت طلاست.

ژیانگ شو، تحلیلگر گروه طلای شاندونگ گفت: «طلا احتمالا تا زمان انتشار آمارهای بازار کار آمریکا بین 1210 و 1220 دلار در نوسان خواهد بود و با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا روندی کاهشی را طی خواهد کرد.»

اما وی گفت، اگر آمارهای بازار کار آمریکا به اندازه ای که انتظار می رود قوی نباشد، ممکن است شاهد افزایش کوتاه مدت قیمت طلا باشیم. اما اگر آمارهای اشتغال بالا باشد، ممکن است قیمت طلا حتی به زیر 1200 دلار هم برسد.

انتهای پیام//33




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت طلا به 1217 دلار رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..