تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار نمایشگاه فضای مجازی پاک

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛همایش ملی فضای مجازی و نمایشگاه فضای مجازی پاک دیروز هفده اسفند ماه در قم گشایش یافت .

این همایش در سه بخش کارگاهی،نمایشگاه و سخنرانی علمی به مدت سه روز پیگیری میشود و در روز اول این همایش کارگاه ونمایشگاه کار خود را آغاز کرد.

دبیر علمی این همایش گفت:در این همایش نخستین نمایشگاه فضای مجازی پاک با25 غرفه خدمات محتوای فضای مجازی و خدمات رسانه ای را به شکل بانک اطلاعاتی،اپلیکیشن و نرم افزار به علاقه مندان ارائه می دهد.

جعفری افزود: این نمایشگاه در مرکز همایش های غدیر واقع در چهار راه شهدا از ساعت 9 صبح تا 8 شب برپا است و علاقه مندان میتوانند برخی از محصولات وخدمات این غرفه را رایگان وبرخی دیگر را با تخفیف دریافت کنند.

معاون تبلیغی فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه گفت: این همایش با هدف توجه به فرصت  فضای مجازی وشناسایی تهدیدهای این فضا و  فراگیری در جامعه برگزار شده است که با برپایی کارگاه ،نمایشگاه و سخنرانیهای علمی قصد دارد به این هدف برسد.

حجت الاسلام والمسلمین روستازاده موضوعات مطرح شده در کارگاههارا اطلاق فعالیت در فضای مجازی،آداب واحکام فضای مجازی ،سواد رسانه ای و اعتیاد به فضای مجازی عنوان کرد و افزود:سخنرانی علمی این همایش پنج شنبه با حضور رئیس مرکز ملی فضای مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار نمایشگاه فضای مجازی پاک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..