تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیطنت دختر 4 ساله باعث قطع انگشتانش شد + عکس

مصطفی افشار نیک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، با اعلام این خبر اظهار داشت : شامگاه گذشته آمبولانس اورژانس 115 بر بالین دختر 4 ساله ای حاضر شد که از ناحیه مچ پا به شدت آسیب دیده بود .

وی افزود : در منزل این خانواده به تازگی آسانسوری نصب شده بود که هنوز درب های آن گذاشته نشده  و دختر 4 ساله به دور از چشم پدر و مادر به داخل این آسانسور رفته و آن را به کار انداخته بود .

شیطنت دختر 4 ساله باعث قطع انگشنانش شد + عکس

افشار ادامه داد: تماس پای کودک مضطرب با دیواره کناری باعث آسیب جدی و قطع 3 انگشت وی شد که پس از دریافت کمک های اولیه در صحنه حادثه ،برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد .

انتهای پیام /ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیطنت دختر 4 ساله باعث قطع انگشتانش شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..