تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز به زن کارمند داخل سرویس بهداشتی

تجاوز به زن کارمند داخل سرویس بهداشتی

تجاوز به زن کارمند داخل سرویس بهداشتی 

مردی هوس باز که قصد داشت تا زنی را در محل سرویس بهداشتی مورد تجاوز جنسی قرار دهد با مقاومت زن روبرو شد و از محل گریخت. مرد نقابداری که به قصد شکنجه و آزار وارد یکی از هتل های شهر اوماها، امریکا شده بود، توسط پلیس بازداشت شد.اوماها از بازداشت “زکریا پرسن”، 29 ساله در ارتباط با حمله به هتلی در غرب اوماها خبر داد.

تجاوز به زن کارمند داخل سرویس بهداشتی

پرسن که با نقابی روی صورت وارد این هتل شد به زور کارمند زن را در سرویس بهداشتی شکنجه کرد و هنگامی که قربانی موفق شد کلاه را از روی سر مهاجم بردارد، وی از محل بسرعت متواری شد، اما دقایقی بعد بار دیگر برای بردن کلاهش وارد هتل شد و به محض برداشتن ماسکش صحنه را بسرعت ترک کرد.

تجاوز به زن کارمند داخل سرویس بهداشتی

 به گزارش پارس ناز متهم ساعت کم ترددی را برای پیاده سازی هدف شومش انتخاب کرده بود و از همین امر سواستفاده کرد. با تماس قربانی با اداره پلیس مبنی بر ضرب و شتم و آزار جنسی از سوی مرد جوانی، افسران پلیس به محل اعزام شدند. با تحقیق و بررسی پلیس فرد مهاجم دستگیر شد و تحت بازجویی قرار دارد

مطالب مرتبط : 

این مرد به دوستانش گفت در حمام به زنش تجاوز جنسی کنند

تعرض جنسی 8 مرد همزمان به دختر 17 ساله

صدف طاهریان با درخواست رابطه های جنسی مواجه شد

تجاوز جنسی خواننده معروف به دختر در کلاس موسیقی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز به زن کارمند داخل سرویس بهداشتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..