تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال عرضه گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به رنگ بنفش

با همه تصاویر و جزییاتی که از گوشی گلکسی اس ۸ تاکنون منتشر و یا فاش شده بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ روز ۲۹ مارس (۲۰ فروردین) محصولی را در زمره خانواده گوشی‌های هوشمند پرچمدار معرفی کند که دست کم با بخشی از این اطلاعات همخوانی نداشته باشد.

دامنه حدس و گمان‌ها و یا حتی می‌توان گفت شایعات به قدری گسترده شده که در خصوص رنگ گوشی گلکسی اس ۸ هم این شایعه روی زبان‌ها افتاده که این گوشی هوشمند حداقل در برخی از بازارهای اروپایی در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و بنفش عرضه می‌شود که اگر درست از آب درآید، سامسونگ احتمالا با پاره‌ای از رنگ‌های گوشی گلکسی اس ۷ مانند سفید و آبی مرجانی خدا حافظی می‌کند و رنگ بنفش را به عنوان گزینه‌ای نو و تازه جانشین آنها خواهد کرد.

خبر جدید رنگ بنفش گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ را کاربری با نام Roland Quandt که از قرار خبرهایش موثق و معتبر هستند در فضای توئیتر انتشار داده است. او همچنین جزییاتی از قیمت این گوشی برای عرضه در قاره اروپا بیان کرده و گفته که گوشی گلکسی اس ۸ احتمالا با قیمت ۷۹۹ یورو و گوشی بزرگ‌تر گلکسی اس ۸ پلاس با قیمت ۸۹۹ یورو به دست مشتریان می‌رسد.

بنابراین مجموعه گوشی‌های گلکسی اس ۸ با قیمتی به مراتب گران‌تر از گلکسی اس ۷ عرضه خواهند شد که البته در این خصوص پیش از این هم خبرهایی شنیده‌ایم و از همین رو دور از انتظار نیست که کاربران خود را برای خرید این گوشی با مبلغ بیشتر آماده کرده باشند مگر این که البته این مبلغ پول را برای خرید گوشی دیگری کنار گذاشته باشند!

phonearena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال عرضه گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به رنگ بنفش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..