تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناتالی پورتمن دخترش را بدنیا آورد

کد خبر: ۴۹۴۱۷۲

۴۲  بازدید

هنرپیشه فیلم قوی سیاه که با همسر فرانسویش در ۲۰۱۲ ازدواج کرده است یک پسر ۵ ساله به نام آلپ دارد و حالا دخترش نیز بدنیا آمده است.

بیست و چهار آنلاین: هنرپیشه فیلم قوی سیاه که با همسر فرانسویش در ۲۰۱۲ ازدواج کرده است یک پسر ۵ ساله به نام آلپ دارد و حالا دخترش نیز بدنیا آمده است.

ناتالی پورتمن دخترش را بدنیا آورد

این ستاره هالیودی هفته گذشته به دلیل به دنیا آوردن دخترش مراسم اسکار را از دست داد.

او که ۳۵ سال دارد دخترش آملیا را ۲۲ فوریه به دنیا آورد وی به دلیل بارداری مدتی است از کار دور شده بود و در مراسم اسکار در لس آنجلس نیز شرکت نکرد ناتالی توانست به خاطر بازی در فیلم جکی در نقش بانوی اول امریکا ژاکلین کندی نامزد بهترین بازیگر زن شود.

همسر ۳۹ ساله فرانسویش استاد رقص است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناتالی پورتمن دخترش را بدنیا آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..