تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقطه ضعف مشترک دو دروازه بان مطرح استقلال

روز نو :

سیدمهدی رحمتی دروازه بان اول و کاپیتان استقلال به این موضوع در فوتبال ایران مشهور است که در هنگام ارسال های مستقیم، از دروازه اش خارج نمی شود و به قول معروف "گلر زیر تیر" است یعنی ترجیح می دهد روی خط دروازه بماند و خروجی نداشته باشد.

 

سیدحسین حسینی، گلر دوم استقلال نیز دقیقا همین مشکل را دارد. این دروازه بان چالاک و خوش آتیه که به خاطر رفلکس های سریع، بدن آماده، قد بلند و بازیخوانی قابل توجه، نشان داده که می تواند یکی از استعدادهای آینده باشگاه باشد، به همین مشکل دچار است.

 

آنالیز دیدار استقلال مقابل سیاه جامگان نشان می دهد حسینی با اینکه در کل بازی، عملکرد خوبی داشت اما روی ارسال ها، نتوانست نمره بالایی بگیرد چون در خروج هایش اشتباهات عجیبی را مرتکب شد. با این حساب باید گفت هر دو دروازه بان، نقطه ضعف مشترک خود که خروج از دروازه است را از بین ببرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقطه ضعف مشترک دو دروازه بان مطرح استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..