تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئول نظامی داعش در کرانه راست موصل کشته شد

اطلاعات نظامی عراق اعلام کرد که «احمد عبید» مسئول نظامی داعش و مسئول اعدام‌های این گروه تروریستی در درگیری‌های روز گذشته در کرانه راست موصل کشته شد.

صراط: اطلاعات نظامی عراق اعلام کرد که «احمد عبید» مسئول نظامی داعش و مسئول اعدام‌های این گروه تروریستی در درگیری‌های روز گذشته در کرانه راست موصل کشته شد.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، مدیریت اطلاعات نظامی عراق روز گذشته اعلام کرد که سرکرده نظامی عملیات داعش در کرانه راست موصل کشته شده است.

در بیانیه‌ای که مدیریت اطلاعات نظامی منتشر کرد، آمده است: «نکتل احمد عبید المعماری» ملقب به «ابو عمر» فرمانده عملیات نظامی داعش در کرانه راست و مسئول اعدام‌ها در درگیری‌های منطقه «الدواسه» کشته شده است.

روز گذشته فرماندهی عملیات «قادمون یا نینوی» اعلام کرد که محله‌های «الدندان» و الدواسه و ساختمان‌های اصلی دولتی در کرانه سمت راست موصل آزاد شده است.

بعد از درگیری‌های طولانی با عناصر تروریستی داعش کرانه سمت چپ موصل آزاد شد و اکنون درگیری‌ها برای آزادسازی کرانه سمت راست ادامه دارد.

عملیات آزادسازی موصل روز دوشنبه 26 مهرماه با دستور «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق آغاز شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئول نظامی داعش در کرانه راست موصل کشته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..