تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلخراش‌ترین مصدومان چهارشنبه‌ سوری۹۴

استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه‌ سوری پارسال مصدومان زیادی را بر جای گذاشت که تعدادی از تصاویر آن را در عکس پیوستی مشاهده می‌کنید.

استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه‌ سوری پارسال مصدومان زیادی را بر جای گذاشت که تعدادی از تصاویر آن را در عکس پیوستی مشاهده می‌کنید.

با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال ترس و دلهره در دل های بسیاری از مردم موج می زند،بر اساس آمارهای اورژانس کشور با وجود هشدارها و اقدامات انجام روزهای آخر سال همه ساله شاهد حوادث تلخ و دردناک با طعم خون هستیم، حوادث که با نابینایی، قطع عضو، سوختگی شدید و جراحت زندگی جوانان و نوجوان را به آتش می کشد.

بر اساس آمارهای اورژانس و آتش نشانی دو گروه سنی 11 تا 16 سال و 17 تا 22 سال در معرض بیشترین خطر قرار دارند بنابراین نیاز است خطرهای استفاده از مواد آتش زا به نوجوانان و جوانان بیش از پیش گوشزد شوند.

گفتنی است؛ در راستای فرهنگسازی و جلوگیری از اقدامات پرخطر در شب چهارشنبه‌ سوری، رسانه ها، هنرمندان و برخی از نهادهای مردمی هر سال با انتشار تصاویر تلخ و وحشتناک از نابینا شدن افراد، قطع عضو، بروز سوختگی‌های شدید و جراحت‌های وحشتناک به جوانان هشدار می‌دهند.

در ادامه تصاویری از حوادث دلخراش که در چهارشنبه سوری سال گذشته برای جوانان و نوجوانان اتفاق افتاده و به دلیل شدت جراحت در ناحیه چشم به بیمارستان فارابی مراجعه کرده اند را مشاهده می کنید.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/382170

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلخراش‌ترین مصدومان چهارشنبه‌ سوری۹۴»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..