تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر نکردن زمان امتحانات خرداد ۹۶ مدارس

not the june examinations تغییر نکردن زمان امتحانات خرداد ۹۶ مدارس

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امتحانات پایانی مدارس تغییر زمان ندارد، گفت: «انتخابات ریاست جمهوری» و «ماه رمضان» هیچ تغییر زمانی در امتحانات خرداد ۹۶ ایجاد نمی‌کند.

عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، در پاسخ به این پرسش که «با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت 96، آیا تغییری در برنامه زمانی امتحانات مدارس رخ خواهد داد؟»، اظهار داشت: امتحانات مدارس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، وی افزود: مطابق برنامه، دانش‌آموزان تا پایان اردیبهشت ماه در مدارس حضور خواهند داشت و امتحانات از ابتدای خردادماه مطابق برنامه برگزار می‌شود.

عمادی تأکید کرد: هیچ تغییر و جا به جایی در برگزاری امتحانات پایانی دانش‌آموزان در خردادماه ایجاد نخواهد شد.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه «با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با امتحانات خردادماه دانش‌آموزان، آیا در این خصوص هم تغییر زمانی را شاهد نخواهیم بود؟» گفت: خیر، برگزاری امتحانات پایانی دانش‌آموزان با ماه مبارک رمضان منافاتی ندارد.

وی افزود: تمام مسلمانان در ماه رمضان هم به کار و پیشه خود می‌پردازند و هم با روزه گرفتن عبادت می‌کنند، لذا دانش‌آموزان هم در ماه رمضان برای حضور در امتحانات پایانی خردادماه مشکلی نخواهند داشت.

عمادی تصریح کرد: هیچ برنامه امتحانی در آموزش و پرورش اعم از نهایی، هماهنگ و داخلی تحت تأثیر «انتخابات ریاست جمهوری» و «ماه مبارک رمضان» در سال 96 تغییر و جابه‌جایی نخواهد داشت.

+ عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر نکردن زمان امتحانات خرداد ۹۶ مدارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..