تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساماندهی افراد مجهول الهویه با همکاری اداره آگاهی تهران

حسین اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جلسات متعدد فیمابین معاونت توانبخشی بهزیستی استان تهران و اداره آگاهی تهران اظهار کرد: در طی این جلسات، تصمیم گرفته شده که همکاری فیمابینی ببین این دو مجموعه صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس قرار است طی یک برنامه‌ریزی صورت گرفته افراد مجهول الهویه با همکاری بهزیستی استان تهران و اداره آگاهی شناسایی و اطلاعات آنها ثبت و ضبط شود.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران اظهار داشت: ثبت این اطلاعات در سامانه موردنظر موجب شد تا ما بتوانیم آمار دقیقی از افراد مجهول الهویه در تهران داشته باشیم که بعضاً این افراد از سالمندان، معلولان و حتی معتادان هستند.

اسدی با اشاره به آمار افراد مجهول الهویه خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳۱۰۰ نفر تحت پوشش بهزیستی استان تهران هستند که از طیف بیماران روانی، سالمندان و معلولان هستند.

وی در پایان گفت: این افراد در ۲۷۰ مرکز پیش بینی شده از سوی سازمان بهزیستی نگهداری می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساماندهی افراد مجهول الهویه با همکاری اداره آگاهی تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..