تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیفا محرومیت بازیکن فوتبال ساحلی ایران را جهانی اعلام کرد

فدراسیون فوتبال ایران، محسن فکوری بازیکن فوتبال ساحلی ایران را به مدت چهار سال از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم کرده است. این محرومیت تا پنجم اوت 2020 ادامه دارد. ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران آذر ماه سال جاری محسن فکوری بازیکن فوتبال ساحلی را به دلیل مصرف ماده ممنوعه نور آندروستورون به مدت چهار سال از ۱۶ مرداد ماه ۹۵ تا ۱۵ مرداد ماه۹۹ محروم کرده بود.
پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون بین المللی فوتبال - فیفا - روز چهارشنبه اعلام کرد: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) «فکوری» بازیکن ایرانی را به همراه پنج بازیکن دیگر که مقررات ضد دوپینگ را نقض کرده اند، جهانی اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال، ونیلدو پریرا از برزیل را به مدت هشت ماه از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم کرد. این محرومیت تا چهارم آوریل 2017 ادامه دارد.
کمیته انضباطی فدراسیون پرتغال همچنین آندره فاریا پیلوتو از پرتغال را به مدت دو سال محروم کرد که این محرومیت تا 24 اکتبر 2018 خواهد بود. این کمیته خوزه کارلوس سیلوا فرناندس از پرتغال را به مدت یک سال محروم کرد.
کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، اسماعیل اف عبدالخانی از ازبکستان را به مدت یک سال از هر گونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم کرد.
دادگاه ملی کنترل دوپینگ ایتالیا نیز نیکولا دالمونته از ایتالیا را به مدت یک سال و دو ماه از هرگونه فعالیت در فوتبال محروم کرد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1584
مترجم:مولوی*انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیفا محرومیت بازیکن فوتبال ساحلی ایران را جهانی اعلام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..