تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دیدن انیمیشن‌های ایرانی شگفت‌زده شدم

به گزارش خبرنگار ایرنا میکائیل آلدوشین روز چهارشنبه درحاشیه برگزاری جشنواره پویانمایی در مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودک و نوجوان افزود: برخی از آثار انیمیشن ایرانی را در جشنواره‌های دیگر دیده بودم، اما دیدن مجدد این آثار در جشنواره پویانمایی تهران، جذاب و شگفت‌ انگیز بود.
وی گفت: هنرمندان ایران برای خلق و تولید آثار از توانمندی‌های بالایی برخوردارند و در آینده به جایگاه بهتری در جهان خواهند رسید.
داور روس دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران با اشاره به تقسیم ‌بندی تولید انیمیشن‌ های ایرانی، گفت: انیمیشن‌های ایرانی به دو بخش تجاری و فلسفی تقسیم می‌شوند ، اما انیمیشنی لقب بهترین را به خود اختصاص می‌دهد که دارای هر دو معیار تجاری فلسفی باشد.
آلدوشین، درباره معیار خود برای انتخاب آثار افزود: در مرحله اول باید انیمیشنی را که می‌بینم دوست داشته باشیم، بعد خود را جای تماشاگر ‌گذاشته تا قضاوت درست‌ تری برای انتخاب آثار ارائه دهیم.
وی گفت: این نکته را نباید فراموش کرد که سلیقه تماشاگر هر کشوری متفاوت است، به همین دلیل تا جایی که مقدور باشد از طریق مطالعه با فرهنگ آن کشور بیشتر آشنا خواهم شد.
دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران و همزمان در 31 استان کشور آغاز شده و تا 19 اسفند ادامه دارد.
فراهنگ**1417**1027**خبرنگار: سیدمهدی حسینی**انتشار: جواد دهقانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دیدن انیمیشن‌های ایرانی شگفت‌زده شدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..