تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گل زیدان بهترین گل تاریخ رئال شد

گل زیدان بهترین گل تاریخ رئال شدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت صد و پانزدهمین سالگرد تاسیس باشگاه رئال مادرید، نشریه "مارکا" در مورد زیباترین گلی که در تاریخ این باشگاه به ثمر رسیده شده نظرخواهی کرد و گل زین الدین زیدان در فینال لیگ قهرمانان سال 2002 به بایرلورکوزن، عنوان بهترین گل را از آن خود کرد.

در میان گلهای منتخب، شوت دیدنی کارلوس به تنه ریف، گل از میانه میدان سیدورف به اتلتیکو، ضربه برگردان هوگو سانچس به لوگورنس، گل رونالدوی برزیلی به یونایتد و چند گل دیگر نیز قرار داشت که در نهایت و بعد ار شرکت بیش از 20  هزار نفر، گل زیزو انتخاب اول و گل سانچس انتخاب دوم شرکت کنندگان بود.

گفتنی است از 6 مارچ 1992، کهکشانی ها تا به حال مجموعا 8442 گل به ثمر رسانده اند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گل زیدان بهترین گل تاریخ رئال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..