تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنگین‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات اطلاعاتی ایران +فیلم

سنگین‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات اطلاعاتی ایران +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این موشن کوتاه توسط موسسه فرهنگی اوج به تهیه کنندگی وحید چالاک و کارگردانی جواد مطوری آماده و در کانال تلگرامی خانه پویانمایی اوج منتشر شده است. این انیمیشن روایتی را از پیچیده‌ترین عملیات اطلاعاتی ایران است.

این سریال تلگرامی بر اساس واقعیت ساخته شده، و برگرفته از قلم استاد حسین بهزاد است. پیش از این، کتاب «همپای صاعقه» مورد تمجید رهبر انقلاب قرار گرفته و ایشان در تقریظ بر این کتاب توصیف «لحظات و حالات ثبت شده در سراسر این کتاب» را «حیرت انگیز» خوانده بودند.

در این خبر می‌توانید تمام قسمت‌های منتشر شده از سریال "آخرین پرواز کرکس" را مشاهده کنید.


برای دانلود قسمت اول اینجا کلیک کنید برای دانلود قسمت دوم اینجا کلیک کنید

برای دانلود قسمت سوم اینجا کلیک کنید

برای دانلود قسمت چهارم اینجا کلیک کنید

برای دانلود قسمت پنجم اینجا کلیک کنید

برای دانلود قسمت ششم اینجا کلیک کنید

برای دانلود قسمت هفتم اینجا کلیک کنید

برای دانلود قسمت هشتم اینجا کلیک کنید

برای دانلود قسمت نهم اینجا کلیک کنید

برای دانلود قسمت دهم اینجا کلیک کنید

برای دانلود قسمت یازدهم اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنگین‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات اطلاعاتی ایران +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..