تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدای صاحبان سهام عدالت درآمد

دولت در این صورت‌حساب به دارنده سهام عدالت اعلام کرده که "اکنون شما به‌مبلغ 532 هزار تومان دارایی دارید که ارزش واقعی آن به‌مراتب بالاتر است، در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت 468 هزار تومان مالک کل سهام تخصیص‌یافته شوید"؛ "به این منظور کلید صدور قبض را فشاد دهید".

به گزارش شمانیوز: دولت در این صورت‌حساب به دارنده سهام عدالت اعلام کرده که "اکنون شما به‌مبلغ 532 هزار تومان دارایی دارید که ارزش واقعی آن به‌مراتب بالاتر است، در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت 468 هزار تومان مالک کل سهام تخصیص‌یافته شوید"؛ "به این منظور کلید صدور قبض را فشاد دهید".

این همان نکته‌ایست که ظاهراً ترفند دولت برای کسب درآمد و جبران کسری بودجه‌اش است؛ دولت بدون آنکه نیازی به پرداخت 468 هزار تومان در این مرحله باشد از مردم خواسته در صورت تمایل به داشتن کل سهام قبض را پرداخت کنند، در حالی که باید تأکید می‌شد، "پرداخت این مبلغ اجباری نیست".

 میلیون نفر مشمول سهام عدالت در کشور وجود دارندو اگر نصف دارندگان سهام عدالت بر اثر بی‌اطلاعی نسبت به پرداخت قبض و واریز 468 هزار تومان باقی‌مانده اقدام کنند حدود 12 هزار میلیارد تومان در چند روز باقی‌مانده از سال 95 به جیب دولت می‌رود.

جهت مشاهده جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدای صاحبان سهام عدالت درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..