تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین کشور جهان در رتبه‌بندی سال ۲۰۱۷+تصاویر

مجله خبری- تحلیلی "یواس نیوز اند ورلد ریپورت" در مطلبی به معرفی بهترین کشورهای جهان پرداخت.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز، مجله خبری- تحلیلی "یواس نیوز اند ورلد ریپورت" (U.S. News & World Report) با همکاری مرکز مشاوره مسافرتی BAV و دانشگاه‌های وارتون و پنسیلوانیا در گزارش سال ۲۰۱۷۷ خود به معرفی بهترین کشورهای جهان پرداخت.

این کشورها بر اساس اولویت هایی همچون صلح، رفاه و اقتصاد انتخاب شده اند.
"سوئیس" بهترین کشور جهان در رتبه بندی سال ۲۰۱۷

"سوئیس" بهترین کشور جهان در رتبه بندی سال ۲۰۱۷
 
"سوئیس" بهترین کشور جهان در رتبه بندی سال ۲۰۱۷
بر اساس گزارش این مجله، کشور "سوئیس" عنوان بهترین کشور جهان در سال ۲۰۱۷ را از آن خود کرد. این کشور در سال گذشته میلادی بالاترین تولید ناخالص داخلی را در میان کشورهای جهان داشته است. ارتقای کیفیت آموزش، دموکراسی و اشتغال از مهمترین علل انتخاب این کشور به عنوان بهترین کشور جهان است.

کشورهای کانادا و انگلیس در رتبه‌های دوم و سوم بهترین کشورهای جهان در سال ۲۰۱۷ قرار گرفتند. این در حالی است که کشور آلمان که سال گذشته عنوان نخست این فهرست را در اختیار داشت به دلیل یک رشته حملات تروریستی و تنشهای سیاسی درباره پذیرش تعداد زیاد پناهجویان به جایگاه چهارم سقوط کرد.

ژاپن نیز رتبه پنجم این فهرست را از آن خود کرد.

آمریکا با سه رتبه کاهش در جایگاه هفتم این فهرست قرار گرفت. نمرات پایین این کشور در بخش دموکراسی، حقوق بشر و اشتغال، بخشی از پیامدهای روی کار آمدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا است.

بر اساس این گزارش، سوئد بهترین کشور برای زنان، دانمارک و نروژ بهترین کشورها برای کودکان و آمریکا بهترین کشور برای بازنشستگان معرفی شده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین کشور جهان در رتبه‌بندی سال ۲۰۱۷+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..