تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تذکر برانکو به فرشاد احمدزاده

پسرم الکی کارت نگیر!

تذکر برانکو به فرشاد احمدزاده

همه پرسپولیسی ها می دانند سرمربی این تیم چه رابطه خوب و دوستانه ای با شماره 10 سرخپوش داشته و به سبک بازی اش اعتقاد دارد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فرشاد احمدزاده که به تازگی از سوی برانکو ایوانکوویچ در سمت چپ خط دفاعی به کار گرفته می شود بیش از اندازه کارت زرد می گیرد و خودش را در آستانه محرومیت قرار می دهد.

بر همین اساس شنیده شده برانکو به تازگی به شماره 10 تیمش در تمرین پس از بازی با نفت تهران تذکر داده و گفته است: «پسرم! الکی کارت زرد نگیر...»

احمدزاده که بیرون از زمین مسابقه فردی شوخ طبع و بسیار بذله گویی است در زمین آدم دیگری می شود و با عصبانیت و اعتراض کارت زرد می گیرد.

حالا باید دید این بازیکن در بازی روز پنج شنبه به توصیه سرمربی خودش گوش فرا می دهد و از اعتراض به بازیکن حریف و داور پرهیز می کند؟

رادنیوز

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تذکر برانکو به فرشاد احمدزاده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..