تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلیغ محصولات ایرانی در شبکه جم و اهداف پشت پرده آن+ فیلم

جام نیوز گزارش می دهد؛

تبلیغ محصولات ایرانی در شبکه جم و اهداف پشت پرده آن+ فیلم

یکی از روشهای شبکه جم این است که با پخش تبلیغ محصولات ایرانی احساس قرابت و نزدیکی خاصی در افکار عمومی نسبت به شبکه ایجاد کند تا موجب شود مردم ایران از نظر روانی، شبکه جم را از آن خود بدانند ...

یکی از روشهای شبکه جم این است که با پخش تبلیغ محصولات ایرانی احساس  قرابت و نزدیکی خاصی در افکار عمومی نسبت به شبکه ایجاد کند تا موجب شود مردم ایران از نظر روانی،  شبکه جم را از آن خود بدانند، در نتیجه شبکه بتواند اهداف و سیاستهای مخرب خود را پیاده کرده و ازاین طریق به نظام خانواده ضربه بزند و نتیجه مطلوب خود را بدست آورد.

 

 

نقش مخرب شبکه جم در تخریب نظام خانواده - دانلود

 

شبکه جم تی وی قبلا ثابت کرده است که با موازین ایران نه تنها زاویه داشته بلکه دشمنی آشکار دارد. بنابراین دلیل چنین کاری قطعا همسویی با ایران نیست. اما یکی از این دلایل می تواند بحث مشروعیت بخشی به شبکه و جذب مخاطبین ملی گرا باشد. در واقع، شبکه جم به دلیل حجم مخاطبین ایرانی و برای جذب مخاطب بیش تر، از هر کاری که با آن بتواند برای خود مشروعیت ایجاد کند، دریغ نمی کند.

 

 

تبلیغات کالا ایرانی در شبکه جم- دانلود

 

تمایل به ملی گرایی نیز از آن دست شعارهای زیبایی است که همچون افتخار به کورش بر ایرانی بودن افراد، تأکید دارد و می تواند حجم قابل توجهی از ایرانیان را به خود جذب کند. بخصوص پس از تأکیدات رهبر معظم انقلاب به خرید کالاهای ایرانی، این تقریب ذهنی می تواند بخشی از مخاطبین مذهبی-سنتی را نیز جذب این شبکه نماید و مشروعیت بیش تری در نظر آنان برای شبکه ایجاد نماید و این امکان را فراهم کند که مخاطبین بیش تری به جم تی وی بپیوندند. امری که نیاز به هوشیاری و پی گیری مسئولین دارد.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلیغ محصولات ایرانی در شبکه جم و اهداف پشت پرده آن+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..