تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخست‌وزیر عراق و ترامپ در واشنگتن دیدار می‌کنند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «اسکای‌نیوز»، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا طی ماه جاری در کاخ سفید از «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق استقبال می‌کند. طرفین درباره حمله مشترک این دو کشور علیه گروه تروریستی داعش در موصل، دومین شهر بزرگ عراق رایزنی خواهند کرد.

«شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان، هفته آینده و حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق، دو هفته آینده به واشنگتن سفر خواهند کرد.

روابط بین بغداد و واشنگتن اواخر ژانویه بعد از صدور فرمان اجرایی ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور عمدتا مسلمان‌نشین از جمله عراق به خاک آمریکا، تیره شده بود.

ولی رئیس‌جمهوری آمریکا، روز دوشنبه نسخه جدیدی از طرح مهاجرتی خود را صادر کرد که در آن نام عراق از فهرست کشورهای ممنوعه حذف شده است.

«احمد جمال» سخنگوی وزارت خارجه عراق در بیانیه‌‌ای، خرسندی عمیق بغداد از این تصمیم دولت ترامپ را اعلام کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخست‌وزیر عراق و ترامپ در واشنگتن دیدار می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..