تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم برای دریافت صورت حساب سهام عدالت خود عجله نکنند

رضا بهمن پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانه ارائه صورت حساب سهام عدالت از روز گذشته فعال شده و مشمولان می توانند با مراجعه به سایت مربوطه صورت حساب سهام خود را دریافت کنند.

بهمن پور با تاکید بر اینکه اعمال کد ملی برای ورود به سامانه به منظور جلوگیری از ترافیک در روزهای نخست است، گفت: مشمولان می توانند بر اساس رقم سمت راست کد ملی خود وارد این سامانه شوند.

وی افزود: این ترتیب ورود مشمولان به سایت مربوطه تا ۲۶ اسفند ماه جاری بر اساس اولویت شماره ملی ادامه دارد و پس از آن تمام سهام داران می توانند وارد سامانه شوند.  

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی عنوان کرد: بیش از ۶۷۰ نفر در استان دارای سهام عدالت هستند که از تیرماه تا اسفندماه سال آینده بر اساس میزان سهام خود، سود دریافت می کنند.

بهمن پور با بیان اینکه تلفن مرکز پاسخگویی به سوالات در باره سهام عدالت ۸۳۳۳۸ است گفت: این مرکز با ۹۰ خط به صورت ۲۴ ساعته فعال و پاسخگوی سوالات مردم در این خصوص است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم برای دریافت صورت حساب سهام عدالت خود عجله نکنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..