تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفن غیر اصولی زباله ها را تهدید جدی برای محیط زیست آذرشهر

الهیاری در همایش مدیریت پسماند شهرداری آذرشهر افزود :  روزانه 30 تن زباله در واحدهای صنعتی این شهرستان تولید می شود که 90 درصد آن را زباله های خشک تشکیل می دهد.

 شهردار آذرشهر هم در این همایش از اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا از امروز در این شهر خبر داد و گفت : در مرحله نخست این طرح پسماندهای کاغذی و مقوایی از طریق زباله دان های ویژه ای جمع آوری و بازیافت خواهد شد.

 عباسی افزود : روزانه 45 تن انواع زباله در آذرشهر تولید می شود که 7 در صد آن را کاغذ و مقوا تشکیل می دهد.

وی گفت : با اجرای این طرح بخش مهمی از آلودگی زیست محیطی  ناشی از پسماندهای کاغذی و مقوا و سوزاندن آنها در این شهر برطرف می شود.

انتهای پیام / ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفن غیر اصولی زباله ها را تهدید جدی برای محیط زیست آذرشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..