تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3همدست بابک زنجانی که در اختیار وزارت اطلاعات قرار دارند چه کسانی اند؟

3همدست بابک زنجانی که در اختیار وزارت اطلاعات قرار دارند چه کسانی اند؟

تاييد حكم اعدام بابك زنجاني اين احتمال را در اذهان به وجود آورد كه شايد حكم اعدام اين متهم نفتي تا پايان سال اجرايي شود.

زمزمه و احتمال اعدام بابك زنجاني تا پيش از پرداخت بدهي‌ها هم از ديگر مسائلي بوده است كه مقامات قضايي در مورد آنها اطلاعات متنوعي داده بودند.

با اين همه در ماه‌هاي اخير خبر بازداشت يكي از همدستان بابك زنجاني سرو صداي زيادي به پا كرد. ٢٦ دي ماه امسال بود كه اداره كل امور بين‌الملل قوه‌قضاييه اعلام كرد: «ع. ز» متهم پرونده فساد نفتي است كه صبح امروز به كشور مسترد و تحويل مقامات قضايي شد. پس از اعلام اين خبر بود كه وكيل بابك زنجاني گفت كه هرگونه تصميم‌گيري درباره بابك زنجاني بايد به بازجويي كامل از عليرضا زيباحالت و صدور حكم قطعي درباره وي منوط شود.

با اين همه رييس‌جمهور نيز چندي پيش از درخواست پيشين دولت براي در اختيار گذاشتن بابك زنجاني در وزارت اطلاعات خبر داده به نوعي از محقق نشدن اين مساله گلايه كرده بود. با اين حال روز گذشته دبير ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي از در اختيار گرفتن ٣ نفر از همدستان بابك زنجاني به وزارت اطلاعات خبر داد.

كاظم پاليزدار، دبير ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي خبرهاي جديدي از پرونده بابك زنجاني و همدستان اين متهم كلان نفتي داد. وي گفت: ٣ نفر از همدستان بابك زنجاني در روزهاي اخير براي رسيدگي جامع‌تر اين پرونده در اختيار وزارت اطلاعات قرار گرفتند. پاليزدار تاكيد كرد: طبق گزارش‌هاي ارايه شده روند بررسي پرونده‌هاي اين متهمان مطلوب ارزيابي مي‌شود و ان‌شاءالله به نتيجه مثبت مطلوبي هم خواهد رسيد.» با اين همه هنوز مشخص نيست كه ٣ همدست بابك زنجاني دقيقا چه افرادي هستند و انتقال آنان به وزارت اطلاعات به چه علت بوده است؟

47302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3همدست بابک زنجانی که در اختیار وزارت اطلاعات قرار دارند چه کسانی اند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..