تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژست پیروزمندانه ژنرال‌های ایران در کشورهای عربی آزارمان می‌دهد/ غرورمان خدشه‌دار می‌شود

انور قرقاش:

ژست پیروزمندانه ژنرال‌های ایران در کشورهای عربی آزارمان می‌دهد/ غرورمان خدشه‌دار می‌شود

«ايران در حال بالا بردن سطح طائفه گری در منطقه است و در استمرار بحران های منطقه دست دارد. همانطور که دخالت این کشور در یمن و بحرین و سوریه بر کسی پوشیده نیست.»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از وبسایت خبری الخلیج آنلاین، انور قرقاش وزیر مشاوردر وزارت خارجه امارات عربی طی سخنانی در جلسه وزیران خارجه عرب در قاهره مدعی شد: «ايران در حال تضعیف امنیت ملی کشورهای عربی است و این کشورها هرگز قبول نمی کنند که ژنرال های ایران ژست پیروزی در منطقه عربی بگیرند.»

 

انور قرقاش در ادامه ادعا کرد: «ايران در حال بالا بردن سطح طائفه گری در منطقه است و در استمرار بحران های منطقه دست دارد. همانطور که دخالت این کشور در یمن و بحرین و سوریه بر کسی پوشیده نیست.»

 

قرقاش افزود: «امارات هرگز قبول نمی کند که ژنرال های ایرانی بر آوارهایی منطقه عربی ژست پیروزی بگیرند. این صحنه ها مایه نگرانی کشورهای عربی است و برای آنها آزار دهنده هستند و باعث خدشه دار شدن غرورشان می شود.»
 

512




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژست پیروزمندانه ژنرال‌های ایران در کشورهای عربی آزارمان می‌دهد/ غرورمان خدشه‌دار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..