تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظامیان صهیونیست چهار جوان فلسطینی را بازداشت کردند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رژیم صهیونیستی روز سه شنبه چهار جوان فلسطینی را پس از آن که 2تن از آنها هدف گلوله های ارتش این رژیم قرار گرفت، در گذرگاه نظامی 'عوفر' در غرب شهر رام الله بازداشت کرد.


درگیری جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم صهیونیستی پس از آن روی داد که دانشجویان دانشگاه «پیرزیت» در تظاهراتی اعتراض آمیز، به ترور روز دوشنبه شهید 'باسل الاعرج' به دست ارتش رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.


در این درگیری ارتش رژیم صهیونیستی از گلوله های مشقی و گاز اشک آور استفاده کرد که در نتیجه شمار زیادی از معترضان دچار خفگی شدند.


رژیم صهیونیستی پس از روی کارآمدن دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، موج بازداشت شهروندان فلسطینی را شدت بخشیده است، در موردی مشابه نظامیان صهیونیستی روز دوشنبه 2 نماینده وابسته به جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و یک فرمانده این جنبش را در بیت لحم بازداشت کردند.


دشمن صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس به حملات خود به شهرها و روستاها و شهرک های کرانه باختری و همچنین استان قدس شدت بخشیده است؛ به گونه ای که نظامیان اسرائیلی هر روز به بخش های مختلف کرانه باختری و قدس حمله می کنند و دست به بازداشت فلسطینیان می زنند، این تجاوزات با هدف سرکوب انتفاضه قدس صورت می گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظامیان صهیونیست چهار جوان فلسطینی را بازداشت کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..