تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پارلمان لیبی توافقنامه «صخیرات» پیرامون دولت وفاق ملی را لغو کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، مجلس نمایندگان لیبی توافقنامه سیاسی امضا شده در «صخیرات» مراکش پیرامون دولت وفاق ملی و شورای ریاست جمهوری این کشور را لغو کرد.

در پی جلسه پارلمان لیبی که روز سه شنه در شهر طبرق در شرق این کشور برگزار گردید «عقیله صالح» رئیس پارلمان لیبی از لغو تصمیم این مجلس در تاریخ ۲۵ ژانویه سال ۲۰۱۶ پیرامون توافقنامه سیاسی امضا شده در صخیرات مراکش و شورای ریاست جمهوری دولت وفاق ملی خبر داد.

وی همچنین اعلام کرد که از مجموع ۵۶ نماینده حاضر ۳۸ نماینده به لغو این توافقنامه رای مثبت دادند.

رئیس پارلمان لیبی همچنین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی زودهنگام پیش از فوریه سال ۲۰۱۸ را با توجه به شرایط دشواری که لیبی با آن مواجه است خواستار شد.

گفتنی است که توافق سیاسی طرف های لیبی که به توافق صخیرات مراکش شهرت یافته است، در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۵ (آذرماه ۹۴) زیر نظر سازمان ملل در شهر صخیرات مراکش و با حضور مارتن کوپلر فرستاده ویژه این سازمان در لیبی به امضا رسید.

این توافقنامه که پس از ۱۴ جلسه گفتگو بین طرف های درگیر لیبی به دست آمد، بر تشکیل دولت وحدت ملی که فایز السراج ریاست آن را برعهده دارد تاکید داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پارلمان لیبی توافقنامه «صخیرات» پیرامون دولت وفاق ملی را لغو کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..