تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نورالهی، تابستان سال آینده در پرسپولیس

کد خبر: ۴۹۳۹۱۳

۸۱۷  بازدید

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی که در حال حاضرسربازی‌اش را در این تیم سپری می‌کند؛ سال آینده می‌تواند به پرسپولیس برگردد.

خبرگزاری میزان: هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی که در حال حاضرسربازی‌اش را در این تیم سپری می‌کند؛ سال آینده می‌تواند به پرسپولیس برگردد.

احمد نورالهی که در حال حاضر برای خدمت سربازی در تیم فوتبال تراکتورسازی حضور دارد؛ تیر یا مرداد سال آینده به پرسپولیس باز می‌گردد.

این بازیکن به دلیل سابقه جبهه پدرش هفت ماه باید خدمت کند. موضوعی که شامل حامد، برادر او هم می‌شود.

احمد نورالهی و امید عالیشاه در حالی برای گذران سربازی به تراکتورسازی پیوسته‌اند که به دلیل محرومیت این تیم، قلعه‌نویی نمی‌تواند از این دو بازیکن استفاده کند اما با این حال باز هم مدت حضور آنها در تراکتورسازی جزو سربازی آنها محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نورالهی، تابستان سال آینده در پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..