تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ مرتضی طلایی به اظهارات سرخو

به گزارش افکارنیوز،

مرتضی طلایی در پاسخ به گزارش ارائه شده از سوی شورایاران منطقه3 گفت: بخشی از موارد مطروحه به نوعی انجام می شود اما نه به صورت مکانیزم مستقیم بلکه غیر مستقیم این کار انجام می شود. از آن طرف یک دوگانگی وجود دارد ما وقتی بودجه برای سرای محلات و شورایاری ها می آوریم در شورا رای نمی آورد اما الان برخی حرف های دیگری می زنند.

رییس ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران خطاب به محسن سرخو که گفت بودجه را وقتی از ستاد بیرون بیاوریم رای می آورد، بودجه در قالب ستاد است که رای نمی آورد، اظهارکرد: برای اینکه شما نمی دانید، فکر می کنید با غوغاسالاری می توانید کار را جلو ببرید. اینکه خیلی روشن و شفاف است.

وی افزود: ما گزارش را سه ماه قبل به صورت ریز ارایه دادیم، بودجه ستاد یک چیزی است و بودجه ای که در قالب کد پروژه برای مسایل محلات وجود دارد یک چیز دیگری است. این نه ربطی به ستاد دارد و نه ستاد شورایاری ها در آن نقشی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ مرتضی طلایی به اظهارات سرخو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..