تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیدان:رئال مادرید همین است

سرمربی رئال مادرید گفت:نمی توان در کل 90 دقیقه عالی بود.

به گزارش کاپ،زین الدین  زیدان درباره پیروزی  رئال مقابل ناپولی اظهار داشت:کمی بی ثبات بودیم. بیش از حد در زمین خودمان بازی کردیم. سعی کردیم که توپ را در اختیار داشته باشیم. فشار را تحمل کردیم. حریف فشار آورد و ما شرایط خوبی نداشتیم.

وی درباره اینکه آیا حسی داشت که صعود رئال در خطر بود گفت: چنین حسی نداشتم. دو بازی داشتیم که هر کدام دو نیمه داشت. شش گل زدیم. گاهی باید فشار را تحمل کرد اما تصحیح کردیم. رئال مادرید همین است. قرار نیست که همیشه همه چیز عالی باشد. در نیمه دوم بهتر بودیم و در زمین حریف توپربایی کردیم. بازی را کشتیم.

سرمربی رئال خاطرنشان کرد: مهم این بود که در هر دو بازی بردهای سه بر یک داشتیم. خوب بازی می کنیم. نمی توان در کل 90 دقیقه عالی بود. در زمین مشکلی بازی کردیم. در نیمه اول تحت فشار بودیم. خوب بازی کردیم. می توانستیم بهتر باشیم و در نیمه دوم این را نشان دادیم.”

زیدان افزود:بازی دو بخش متفاوت داشت. نمی توانیم از نیمه اول راضی باشیم اما از نیمه دوم هستیم. شرایط را آنالیز می کنیم. مسلما لحظات مشکلی داشته ایم. حریف هم به دنبال بازی کردن است. گاهی مطابق انتظار نمی توان بازی کرد.”





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیدان:رئال مادرید همین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..