تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنفرانس تهران اولویت را به مسئله فلسطین بازگرداند

سامی ابوزهری سخنگوی رسمی جنبش حماس در گفتگو با خبرنگار بین‌الملل باشگاه خبرنگاران پویا در خصوص ششمین کنفرانس حمایت از فلسطین که اوایل اسفند 1395 در تهران برگزار شد، گفت: کنفرانس تهران فرصت مغتنمی را ارائه کرد تا در سایه عقب نشینی هایی که در منطقه از مسئله فلسطین شده است، این مسئله دوباره در اولویت قرار گیرد. پیام اصلی این کنفرانس تأکید بر پروژه مقاومت به عنوان گزینه حقیقی و استراتژیک آزادی فلسطین و همچنین تأکید بر ضرورت ایجاد راهکارهای حمایت از این مقاومت است. به عقیده من این کنفرانس در تحقق اهداف خود موفق بوده است و توانسته است تا حد زیادی اهمیت را به مسئله فلسطین باز گردانده است.

سخنگوی جنبش حماس در ادامه، در مورد انتظاراتی که از این قبیل کنفرانس ها می رود گفت: انتظار داریم پس از کنفرانس یک تمرکز رسانه ای بر مسئله فلسطین و مقاومت در فلسطین صورت گیرد و تمامی طرف های مرتبط با مقاومت به سمت نیرو گرفتن و ایجاد راهکارهایی برای حمایت از مقاومت فلسطین حرکت کنند.

عضو دفترسیاسی حماس درغزه در مورد احتمال وقوع جنگ جدید در نوار غزه گفت: در مقطع کنونی نشانه ای مبنی بر وقوع جنگی جدید، همچون جنگ سال 2014، در نوار غزه وجود ندارد اما ما با توجه به مکر دشمن صهیونیست هر لحظه آماده مقابله هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنفرانس تهران اولویت را به مسئله فلسطین بازگرداند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..