تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع با بصیرت شهدای مدافع حرم از حریم اهل‌بیت(ع)

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرحمان پور جوادی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «ماشاالله شمسه» در سخنانی شهدا را ذخیره های قیامت خواند و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ ویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهدا برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام از همه چیز خود گذشتند و در این راه با غیرت و قدرت از حریم اهل بیت(ع) دفاع کردند.

وی با اشاره به صبر و مقاومت خانواده های شهدا افزود: خانواده های شهدا با خداوند معامله کرده اند و شهید شمسه نیز که پس از بازنشستگی به سوریه اعزام شده بود علاوه بر به اتمام رساندن خدمت خود در سپاه غیرتمندانه به دفاع از حرم اهل بیت(ع) پرداخت و در این راه به شهادت رسید.

 مشاور ارشد قرارگاه امام حسین(ع) با اشاره به اعتقادات قوی، محکم و بصیرت شهدا در انتخاب راه درست عنوان کرد: شهدا همواره گوش به فرمان رهبری بودند و پیش از آنکه رهبر معظم انقلاب حکمی مبنی بر اعلام واجب بودن جهاد صادر فرمایند خود داوطلبانه در این راه وارد عمل شده اند و این امر نشان دهنده بصیرت بالای آنها است.

سردار جوادی خاطرنشان کرد: پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) حضرت فاطمه(س) درب خانه تک تک صحابه رسول الله(ص) را زدند اما چون بصیرت نداشتند از ولایت حمایت نکردند اما امروز این شهدا با بصیرت بالای خود پیش از اشاره رهبر انقلاب در میدان نبرد حق علیه باطل حاضر می شوند که این نشان دهنده عشق، علاقه و اعتقادات بی نظیر و بصیرت بالای آنها است که متوجه می‌شوند کجا باید وارد شوند.

بنابر این گزارش، شهید شمسه نخستین شهید مدافع حرم استان لرستان است روز جمعه ۱۳ فروردین ماه امسال در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع با بصیرت شهدای مدافع حرم از حریم اهل‌بیت(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..