تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماهی‌ها چگونه دودی می شوند؟+ تصاویر

ماهی‌ها ۸ شبانه روز در دود خانه می مانند و هر دو یا سه ساعت آتش دود خانه تجدید می‌شود تا خشک و آماده شوند.

مراحل درست کردن ماهی دودی به اینصورت است که ابتدا شکم ماهی‌ها تخلیه و شستشو می‌شود . بعد از آن به مدت ۹ تا ۱۰ روز  در حوضچه های آب نمک قرار می‌گیرند تا نمک را به خودشان بگیرند.

در مرحله بعدی اصطلاحا فیل می‌شوند یعنی ساقه های باقی مانده از برنج را که قبلا انبار کرده بودند ،در داخل دهان ماهی فرو و روی چوب آویزان مي‌کنند و دوباره در حوضچه آب خالی شستشو می‌شوند بعد از شستشو بر روی خارک قرار می‌گیرند.

بعد از یک ساعت که ماهی‌ها بر روی خارک ماند و آب روی ماهی ها تخلیه و تقریبا خشک شد، برای گذاشتن در دود خانه آماده می‌شوند. ماهی‌ها ۸ شبانه روز در دود خانه می مانند و هر دو یا سه ساعت آتش دود خانه تجدید می‌شود.

  ماهی‌ها چگونه دودی می شوند؟

ماهی‌ها چگونه دودی می شوند؟

ماهی‌ها چگونه دودی می شوند؟

ماهی‌ها چگونه دودی می شوند؟

ماهی‌ها چگونه دودی می شوند؟

منبع:حام نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماهی‌ها چگونه دودی می شوند؟+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..