تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بقایای اسکلت 800 کودک +جزییات

در پی کشف بقایای اسکلت نزدیک به 800 کودک در زیرزمین اقامتگاهی متعلق به کلیسا، دولت ایرلند اعلام کرده است دامنه تحقیقات خود را به تمامی صومعه ها و اقامتگاه مادران مجرد و یتیم خانه های متعلق به کلیسا طی دهه های گذشته گسترش خواهد داد.

صراط:در پی کشف بقایای اسکلت نزدیک به 800 کودک در زیرزمین اقامتگاهی متعلق به کلیسا، دولت ایرلند اعلام کرده است دامنه تحقیقات خود را به تمامی صومعه ها و اقامتگاه مادران مجرد و یتیم خانه های متعلق به کلیسا طی دهه های گذشته گسترش خواهد داد.

به گزارش میزان، در پی کشف بقایای اسکلت نزدیک به 800 کودک در زیرزمین اقامتگاهی متعلق به کلیسا، دولت ایرلند اعلام کرده است دامنه تحقیقات خود را به تمامی صومعه ها و اقامتگاه مادران مجرد و یتیم خانه های متعلق به کلیسا طی دهه های گذشته گسترش خواهد داد.

این گور دسته جمعی در زیرزمین یتیم خانه و اقامتگاهی در شهر تیوم کشف شده و طبق اعلام دولت جمهوری ایرلند، این کودکان در بیش از 20 اتاقک و محفظه در زیرزمین ساختمانی دفن شده اند که تا دهه 60 میلادی محل اقامت راهبان و مادران مجرد و کودکان یتیم بوده و به کلیسا تعلق داشته است.

اندا کنی، نخست وزیر جمهوری ایرلند در باره آغاز این تحقیقات گفت: «این اتفاق در زمان خیلی قدیمی اتفاق نیفتاده است بلکه در زمان ما بوقوع پیوسته است. ضرورت دارد که به سرعت، به شکلی موثر و با حساسیت زیاد این تحقیقات را انجام بدهیم. آنچه که در اینجا اتفاق افتاده وضعیت وحشتناکی است بویژه برای آنهایی که با کودکان و نزدیکانشان به این شکل رفتار شده است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بقایای اسکلت 800 کودک +جزییات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..