تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاس احکام دین ویژه قرآنیان طرح اسوه برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: کلاس احکام دین شامگاه 17 اسفندماه ویژه قرآنیان نوجوان طرح اسوه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در ششمین روز از برگزاری ششمین دوره طرح قرآنی اسوه که به همت شورای عالی قرآن جامعه فرهنگی، قرآنی عصر در مشهد در حال برگزاری است، کلاس احکام دین ویژه قرآنیان نوجوان طرح برگزار شد.

همچنین، این دوره احکام دین در قالب سه کلاس فجر (قرآنیانی که از دوره اول طرح اسوه در این طرح حضور داشتند)، شمس (قرآنیانی که از دوره سوم به بعد حضور دارند) و نجم (قرآنیانی که از دوره پنجم به بعد حضور دارند) به ترتیب زیر نظر حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب‌الدین غفاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شهبازی و حجت‌الاسلام والمسلمین رسول خوبروی برگزار شد.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین خوبروی، مربی کلاس نجم (قرآنیانی که از دوره پنجم به بعد در طرح اسوه حضور دارند) در رابطه با بحث واجبات نماز و احکام مربوط به این مقوله برای قرآنیان طرح اسوه به بحث و گفت‌وگو پرداخت و مربیان دو کلاس دیگر نیز در رابطه با مسئله احکام بلوغ در کلاس خود به ارائه مطالب پرداختند.

یادآور می‌شود، ششمين دوره طرح اسوه به همت جامعه فرهنگی، قرآنی عصر و شورای عالی قرآن از ١٢ تا ٢٠ اسفندماه در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

کلاس احکام دین ویژه قرآنیان طرح اسوه برگزار شد

کلاس احکام دین ویژه قرآنیان طرح اسوه برگزار شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاس احکام دین ویژه قرآنیان طرح اسوه برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..