تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مفاهیم قرآنی باید برای انسان درونی شود

گروه اجتماعی: فاضلی با بیان اینکه اگر قرآن برای انسان درونی شود، در زندگی بسیار راهگشاست، گفت: خوبی مفاهیم قرآنی این است که برای انسان درونی می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان امروز، 17 اسفند در دیدار با سید مصطفی زراوندیان، کارشناس دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر اجرایی جشنواره بین المللی آیات، با بیان اینکه خوبی مفاهیم قرآنی این است که برای انسان درونی می شود، اظهار کرد: این مفاهیم باید در زندگی انسان ها دیده شود و در غیر این صورت، راه به جایی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اگر قرآن برای انسان درونی شود، در زندگی انسان بسیار راهگشاست، افزود: اصل توکل نیز مقوله ای بسیار مهم و راهگشا در امور زندگی است.

فاضلی مشارکت بالای استانی در جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات را بسیار ارزشمند دانست و عنوان کرد: این سطح از مشارکت به برکت این است که همکاران برگزاری جشنواره همگی از فعالان قرآنی هستند.

سید مصطفی زراوندیان نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از تعداد مناسب آثار رسیده برای جشنواره و مشارکت اکثر استان های کشور، فعالیت دست اندرکاران برگزاری جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی آیات را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش ایکنا، جشنواره ملی فیلم نامه نویسی و نمایشنامه نویسی با موضوع قرآن و عترت(ع) با عنوان جشنواره «آیات» و از سری برنامه های جشنواره بین المللی آیات به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مفاهیم قرآنی باید برای انسان درونی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..