تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۰۰واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان احداث شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شجاعان شامگاه سه شنبه در همایش تجلیل از کارآفرینان و مجریان برتر اشتغالزایی دامغان به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، ضمن بیان اینکه توانمند سازی مددجویان از مهمترین اهداف و برنامه های اداره کل کمیته امداد است، ابراز داشت: ۳۲ هزارو ۶۳۰ نفر مددجو در استان سمنان آموزش های مهارت های شغلی را در کمیته امداد طی کرده اند.

وی با بیان اینکه در سال جاری سه هزار طرح اشتغالزایی با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای مددجویان تحت پوشش به مرحله اجرا درآمده است، افزود: این تسهیلات می توانند در زمینه های مختلف شامل مشاغل خانگی و تولیدی پرداخت شوند.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه هشت هزارو ۹۰۰ مددجو  در استان مستمری دریافت می کنند، گفت: ۱۳هزارو ۹۸۰ خانوار تحت حمایت این اداره کل قرار دارند که از این میزان، ۴۹۳ خانوار سرپرست زندانی هستند.

شجاعان با اشاره به اینکه ۵۲۸ بیمار در استان سمنان سیر معالجات خود را در کمیته امداد امام خمینی (ره) طی می کنند، بیان داشت: علاوه بر این خدمات، هشت هزارو ۳۸۴ نفر سالمند تحت پوشش این نهاد در استان سمنان قرار دارند و تاکنون ۱۴ هزار عنوان خدمات فرهنگی به خانواده های تحت پوشش استان ارائه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۰۰واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان احداث شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..