تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باشگاه‌های یزد تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تجهیز دریافت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد شیخی امشب در نشستی خبری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه ای با صندوق کارآفرینی امید اظهار داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه قرار است تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به باشگاه‌های ورزشی به منظور تجهیز آنها پرداخت شود.

وی عنوان کرد: تاکنون ۹۸ باشگاه به این صندوق معرفی شده اند و تاییدیه پرداخت وام آنها نیز دریافت شده است.

شیخی در مورد پروژه های ورزشی در دست احداث استان یزد نیز اظهار داشت: در حال حاضر ۴۳ پروژه ورزشی توسط خیران در دست احداث است که ۲۳ مورد از این پروژه ها شامل سالن، استخر و ... است.

معاون پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد یادآور شد: ۱۲ زمین چمن مصنوعی روستایی و هشت زورخانه را نیز از فضاهای احداث یا تکمیل شده توسط خیران استان یزد اعلا کرد.

شیخی ادامه داد: این پروژه یا توسط دولت آغاز شده و توسط خیران تکمیل و بهره برداری شده یا از ابتدا توسط خیران کلنگ زنی و احداث شده است.

وی در این نشست همچنین به تشریح نحوه توزیع اعتبار بین هیئت های ورزشی استان یزد پرداخت و افزود: در استان یزد در مجموع ۳۲۵ هیئت ورزشی مشغول به فعالیت هستند که ۴۶ مورد از آنها در مرکز استان فعالیت می کنند که امسال به طور میانگین ۸ میلیون تومان به هیئت های مرکز استان و یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به هیئت های شهرستانی پرداخت شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باشگاه‌های یزد تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تجهیز دریافت می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..