تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لامبورگینی هوراکان پرفورمانته در نمایشگاه اتومبیل ژنو معرفی شد

لامبورگینی هوراکان پرفورمانته در نمایشگاه اتومبیل ژنو معرفی شد

لامبورگینی بالاخره از ابرخودروی هوراکان پرفورمانته در نمایشگاه بین المللی خودرو ژنو رونمایی کرد. این اتومبیل، سریعترین لامبورگینی است که تا کنون موفق به رکوردزنی در پیست معروف نورنبرگ رینگ شده و با ثبت زمان 6:52:01 دقیقه از بسیاری از ابرخودروهای دیگر پیشی گرفته است. در ادامه با تک شات همراه باشید.


لامبورگینی هوراکان پرفورمانته همچنین نخستین اتومبیل عرضه کننده Aerodinamica Lamborghini Attiva است– بسته ایرودینامیک فعالی که چنین عملکردی را به همراه آورده است. در لامبورگینی پرفورمانته از فلپ های متغیر در اسپلیتر جلو استفاده شده و همچنین بال های عقب دارای کنترل الکترونیکی هستند و بدین ترتیب به کنترل نیروی گریز از مرکز در پیچ ها و همچنین کاهش درگ در هنگام شتاب گیری کمک می کند.


سپر جلو و طراحی اسپلیتر عقب در پرفورمانته تغییر کرده تا قابلیت ائرودینامیکی با کمک استفاده قابل توجه از فیبر کربن تقویت شود. این خودرو که وزن کمتری دارد از موتوری 5.2 لیتری برخوردار است که 631 اسب بخار توان را در 8000rpm تولید می کند. پرفورمانته چهار چرخ متحرک است و تایرهای Pirelli Trofoe به صورت استاندارد بر روی این اتومبیل قرار می گیرند.


پرفورمانته صفر تا صد را در 2.9 ثانیه طی می کند و به حداکثر سرعتی برابر با 515 کیلومتر در ساعت می رسد.

پرفورمانته 173271 پوند قیمت گذاری شده و از اواسط سال 2017 راهی بازار می شود.

لامبورگینی لامبورگینی لامبورگینی لامبورگینی لامبورگینی
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لامبورگینی هوراکان پرفورمانته در نمایشگاه اتومبیل ژنو معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..