تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض گسترده توپچی‌ها به آرسن ونگر

کد خبر: ۴۹۳۸۶۲

۸۶۳  بازدید

پلاکاردهایی که در آن درباره خروج آرسن ونگر از آرسنال نوشته شده، در دستان هواداران این تیم قبل از دیدار با بایرن به تصویر کشیده شده است.

خبرگزاری فارس: پلاکاردهایی که در آن درباره خروج آرسن ونگر از آرسنال نوشته شده، در دستان هواداران این تیم قبل از دیدار با بایرن به تصویر کشیده شده است.

اعتراض‌های برخی از هواداران آرسنال نسبت به عملکرد این تیم تحت هدایت آرسن ونگر سرمربی فرانسوی به دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا هم کشیده شده است و در تصاویری که رسانه‌های بریتانیایی منتشر کرده‌اند، پلاکاردهایی در دستان برخی از هواداران دیده می‌شود که اشاره به خروج ونگر از آرسنال دارد.

در این پلاکاردها همچنین از مسئولان آرسنال خواسته شده تا قرارداد ونگر را با این تیم تمدید نکنند.

اعتراض گسترده توپچی‌ها به آرسن ونگر اعتراض گسترده توپچی‌ها به آرسن ونگر

توپچی‌ها در شرایطی به مصاف بایرن می‌روند که امید چندانی برای صعود ندارند و دیدار رفت را با نتیجه 5 بر یک واگذار کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض گسترده توپچی‌ها به آرسن ونگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..