تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی کارگر یک میلیون حقوق می‌گیرد ترویج حقوق نجومی جرم است(خبر ویژه)

تبعیض‌های خاص در حقوق مدیران موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود. در جامعه‌ای که حقوق کارگران یک میلیون می‌باشد، ترویج حقوق‌ نجومی مدیران جرم است.

این مطلب را ساسان شاه‌ویسی کارشناس مسائل اقتصادی در گفت‌وگو با الف عنوان کرد. وی با اشاره به ماجرای افزایش حقوق مدیران تا 24 میلیون که با اعتراض افکارعمومی منتفی شد، گفت: قرار است چه اتفاقی در مشاغل دولتی و در خدمات و شاغلین در سال آینده رخ دهد و سیاست‌های رفاهی و حقوقی دولت در سطح آحاد جامعه تغییر پیدا می‌کند؟، آیا مبالغ چند ده میلیونی برای مشاغل خاص دولتی و خاص مورد نظر مجلس، درگذشته هم همین کف و سقف را داشته است؟
کارشناس اقتصادی بیان داشت: در سال 92 و 93 همه‌چیز مشخص بوده است و در سال 94 و 95 چه اتفاقی افتاده که حقوق مدیران این طور افزایش پیدا کرد، به طور مثال در عسلویه چه اتفاقی رخ می‌دهد که حقوق مدیران افزایش پیدا می‌کند.
وی افزود: بزرگ‌ بودن عدد و رقم است که باعث اعتراض بسیاری در کشور شده، چرا باید 10 تا 15 میلیون افزایش حقوق برای مدیران دولتی داشته باشیم؛ آیا فکری برای حقوق کارمندان یا کارگران شده است. سیاست‌های رفاهی و حقوقی در دولت در سال 96 چیست که مجلس آن را تائید می‌کند آیا این افزایش‌ها برای همه جامعه تسری پیدا خواهد کرد و همین ابزاری برای کارگران وجود دارد، یا سیاست‌های رفاهی ما بیشتر بازدارنده است.
این کارشناس مسائل اقتصادی افزود: خود رئیس مجلس می‌گوید که حقوق روسای قوا به این مبالغ نمی‌رسد حالا چطور می‌شود که حقوق بالاتری برای مدیران تعیین می‌شود، که این جای سؤل دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی کارگر یک میلیون حقوق می‌گیرد ترویج حقوق نجومی جرم است(خبر ویژه)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..