تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تند بختیار به موضوع جدایی‌اش از استقلال در اینستاگرام

واکنش تند بختیار به موضوع جدایی‌اش از استقلال در اینستاگرام

ورزش > لیگ برتر - بختیار رحمانی در مورد ماجراهای جدایی‌اش از استقلال صحبت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بختیار رحمانی بدون شک یکی از شاه ماهی های نقل و انتقالات تابستانی بود که استقلال توانست آن را صید کند اما این بازیکن در نهایت فقط یک نیم فصل توانست در استقلال دوام بیاورد و پس از آن راهی تیم فولاد شد. حال بختیار رحمانی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش و با لحنی نسبتا تند در خصوص جدایی اش از استقلال صحبت کرده است.

اما شاید نکته اصلی متن نوشته شده توسط بختیار در کنار همه غلط های املایی آن این است که این متن پس از توهین و بی احترامی عده ای پس از انتشار مصاحبه او با روزنامه گل نوشته شده است و به گونه ای پاسخی است بر آن فحاشی ها.

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تند بختیار به موضوع جدایی‌اش از استقلال در اینستاگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..