تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشوه 3هزار دلاری برای بودن در کنار زلاتان!

رشوه 3هزار دلاری برای بودن در کنار زلاتان!

ورزش > فوتبال جهان - باشگاه روستوف روسیه از پرداخت رشوه 3 هزار دلاری به این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های روستوف روسیه و منچستریونایتد انگلیس قرار است پنجشنبه شب دیدار خود را در چهارچوب دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های لیگ اروپا در سرمای روسیه برگزار کنند. در آستانه این دیدار حساس که قطعا برای ما ایرانیان به دلیل حضور سردار آزمون در تیم روستوف جذابیت های خاص خودش را دارد باشگاه روسی خبر جالبی را منتشر کرده است.

باشگاه روستوف مدعی شده که فردی با پرداخت رشوه 3 هزار دلاری به این باشگاه خواسته تا فرزندش قبل از آغاز بازی و هنگام ورود بازیکنان به زمین و هنگام پخش سرود در کنار زلاتان ابراهیمویچ قرار بگیرد!

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشوه 3هزار دلاری برای بودن در کنار زلاتان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..