تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوران بارداری | کمبود ویتامین E در این دوره چه صدمه ای به نوزاد میزند؟

کمبود ویتامین E دوره بارداری و صدمات آن به نوزادان را بخوانید.

کمبود ویتامین E دوره بارداری

طبق نتایج یک پژوهش جدید، کودکان متولدشده از مادران دارای میزان پایین ویتامین E بیشتر در معرض ابتلا به آسم قرار دارند.

محققان مرکز پزشکی دانشگاه واندربیلت تنسی دریافتند زمانیکه میزان ویتامین E مادر بلافاصله بعد از زایمان پایین باشد، کودکش بیشتر در معرض ابتلا به خس خس سینه قرار خواهد داشت و در دو سال اول زندگی باید با داروهای آسم تحت درمان باشد.

دوران بارداری

به گفته دکتر کازبی استون، سرپست تیم تحقیق، منابع اصلی ویتامین E شامل روغن های آفتابگردان، گلرنگ، ذرت، سویا و کانولا است.

وی در ادامه به تحقیقات قبلی تیمش بر روی موش ها و پی بردن به رابطه بین ویتامین E و آسم اشاره کرد.

در این مطالعه سلامت بیش از ۶۵۰ کودک و مادرشان در مدت ۲ سال اول عمر کودک تحت نظر بود. محققان از مادران در مورد اینکه آیا کودک شان دچار مشکلات تنفسی یا استفاده از داروهای آسم هستند سوال کردند.

محققان دریافتند کودکانی که دچار خسس خس سینه بوده یا نیاز به داروهای آسم داشتند عمدتا دارای مادرانی بودند که در آزمایش انجام شده بلافاصله بعد از زایمان با کمبود ویتامین E مواجه بودند.

مهر

اخبار مرتبط :

کمبود ویتامین E‌ در بارداری چه خطر بزرگی را در پی دارد؟

چه چیزی عامل عرق کردن در دوران بارداری میشود؟

علل و درمان خارش بدن در دوران بارداری

در دوران بارداری می توان مایکرویو استفاده کرد ؟!

درمان کمر درد در دوران بارداری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوران بارداری | کمبود ویتامین E در این دوره چه صدمه ای به نوزاد میزند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..