تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش اصوات چندین قرن قدمت دارد +تصاویر

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، باستان‌شناسان در وسایل مدرسه‌ای که از قرن هفدهم کشف کرده‌اند، این قضیه را ثابت کرده‌اند که آموزش صوت‌های زبان از آن قرن در مدارس انجام می‌شد. آموزش اصوات چندین قرن قدمت دارد +تصاویر آموزش اصوات چندین قرن قدمت دارد +تصاویر آموزش اصوات چندین قرن قدمت دارد +تصاویر

باستان‌شناسان انگلیسی در کشفیات خود کتاب‌ها و نوشته‌های دانش‌آموزان سال 1667پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهند آن‌ها برای اینکه بتوانند کلمات و عبارات را راحت‌تر تلفظ کنند، آن‌ها را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم می‌کردند.

آموزش اصوات چندین قرن قدمت دارد +تصاویر آموزش اصوات چندین قرن قدمت دارد +تصاویر

گفتنی است؛ دانشمندان بر این عقیده بودند که آموزش اصوات زبان که به آن فونیکس گفته می‌شود، در اواخر قرن بیستم شروع شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش اصوات چندین قرن قدمت دارد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..