تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گردوخاک زابل را در برمی‌گیرد

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از افزایش سرعت وزش شدید باد در جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: زابل در سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه دچار گردوخاک خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598 ، احد وظیفه در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: در دو روز آینده  ارتفاعات البرز شرقی و مرکزی دچار بارشهای پراکنده باران می‌شود.

وی ادامه داد: سایر مناطق کشور در دو روز آینده جوی نسبتاً آرام و پایدار خواهند داشت و روند نسبی افزایش دما را در غالب نقاط کشور  شاهد خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: روز پنجشنبه با افزایش سرعت وزش باد در شرق کشور مواجه می‌شویم که این وضعیت موجب ایجاد گردوخاک در برخی نقاط زابل خواهد شد.

به گفته وظیفه طی دو روز آینده خلیج فارس مواج پیش‌بینی خواهد شد.

وی اردبیل با پنج درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با 30 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای امروز تهران به 11 درجه بالای صفر رسید که فردا دو درجه افزایش می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: آسمان استان تهران عصر امروز تا اواخر وقت بارانی خواهد بود و طی 24 ساعت آینده از بارشها کاسته خواهد شد و آسمان تهران صاف تا نیمه ابری خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گردوخاک زابل را در برمی‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..